Ik heb een klacht

Leekerweide doet haar best om haar cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zo zijn dat u niet tevreden bent over onze ondersteuning, begeleiding, verzorging of afspraken die gemaakt worden of de uitwerking daarvan. We willen graag dat u ons dat vertelt, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Of zodat u, wanneer we niet tot een overeenstemming kunnen komen, het geschil aan de klachtencommissie cliënten kunt voorleggen. 

Waar moet u zijn voor uw klacht?

Wanneer u ontevreden bent kunt u met uw klacht op verschillende plaatsen terecht. Allereerst bij de betrokken begeleiding, de persoonlijk begeleider of het clusterhoofd. Vaak is daar de oplossing te vinden. Maar soms is dat moeilijk. Wat dan? U kunt zich dan richten tot de vertrouwenspersoon of de klachtencommissie. 

Als u een klacht heeft dan kunt u deze indienen op de website van LeekerweideGroep. Wij verwijzen u hier graag naar door. Klik hier om de klacht via de website van LeekerweideGroep in te dienen.